domingo, 31 de mayo de 2009

Mini-Projecte 2.5

Introducció:


Aquesta mini-Pac 2.5., està relacionada amb els processos de disseny i implementació d’una seqüència didàctica en la que perseguim l’aprenentatge significatiu dels nens i nenes de sisè a partir d’un entorn de resolució de problemes i la mediació de les TIC. Concretament, les lectures proposades del mòdul sobre de Jonassen (1997), ens han ajudat a reflexionar sobre la importància que hem d’atorgar a la definició del problema, la seva tipificació, independentment del context d’aprenentatge, ja que és el punt de partida per definir la tipologia d’activitats i recursos que puguin ajudar als alumnes a la construcció de models.


C-map de la seqüència didàctica:





Fitxes de les activitats proposades als nens/es de sisè:

http://www.slideshare.net/guest0f1526d/cossos-geometrics-6miniprojecte-25badillo


PPT de algunes obres de l’escultor David Smith:

http://www.slideshare.net/guest0f1526d/idees-previes-david-smithminiprojecte25badillo


Software pedagògic per treballar els cossos geomètrics: tipus, parts (arestes, vèrtex, cares, etc.), relació 3D (volum) i 2D (desenvolupament pla):


http://www.peda.com/poly/


Produccions dels nens/es de les activitats proposades:


http://www.slideshare.net/guest0f1526d/produccions-nensesminiprojecte-25-badillo






No hay comentarios:

Publicar un comentario