Aquesta mini-Pac 2.5., està relacionada amb els processos de disseny i implementació d’una seqüència didàctica en la que perseguim l’aprenentatge significatiu dels nens i nenes de sisè a partir d’un entorn de resolució de problemes i la mediació de les TIC. Concretament, les lectures proposades del mòdul sobre de Jonassen (1997), ens han ajudat a reflexionar sobre la importància que hem d’atorgar a la definició del problema, la seva tipificació, independentment del context d’aprenentatge, ja que és el punt de partida per definir la tipologia d’activitats i recursos que puguin ajudar als alumnes a la construcció de models.
C-map de la seqüència didàctica:
Fitxes de les activitats proposades als nens/es de sisè:
http://www.slideshare.net/guest0f1526d/cossos-geometrics-6miniprojecte-25badillo
http://www.slideshare.net/guest0f1526d/idees-previes-david-smithminiprojecte25badillo
Software pedagògic per treballar els cossos geomètrics: tipus, parts (arestes, vèrtex, cares, etc.), relació 3D (volum) i 2D (desenvolupament pla):
Produccions dels nens/es de les activitats proposades:
http://www.slideshare.net/guest0f1526d/produccions-nensesminiprojecte-25-badillo
No hay comentarios:
Publicar un comentario